ne zamandır bişeyler yazamamıştım. ilk zamanlar adaptasyon sorunu yaşadım, bu doğru. şimdi ise bikaç aydır yediğim sıcak ve güzel yemeklerle semirdim. o ilk heycanlı, atletik halimden eser kalmadı desem doğrudur. artık kaçış ikinci planda benim için. bir miskinlik çöktü üstüme. fasulyemi, rokamı, ebegümecimi, muzumui elmamı, kabağımı yiyip üstüne portisheadlar, pink floydlar, dead can dance lar, lunzlar dinleyince ister ismetez rahatlık giriyor içeri. artık ele alınınca yaptığım agrasyonları da bıraktım. bi ara sertaçı ısırır gibi oldum sadece köşeye sıkışınca ama o da içgüdüseldir dedik üstüne gitmedik pek fazla. şimdilerde boyumu uzatmaya bakıyorum bu dünyada daha fazla yer kaplayım diye, benim familya için boy önemli, hele kuyruk boyu. ne kadar tembelleşsemde şu kuyruk antremanlarını yapmam gerek.