şu son yazdığım yazılara baktım da. yok usta kaçmaca filan artık zor geliyor. afedersin muzum önümde papayam arkamda. skim daşşağıma denk yani. buraya geleli bir ayı buldu. semirdim, rengim yerine geldi. kendimi yollara vurmak yerine artık buraya adapte olmayı seçiyorum. hayır arkadaş, yemeğimi gıdamı alıyorum, banyomu yapıyorum, temizlik desen bokumu topluyor sertaç, seviyor masajımı yapıyor, müzik desen dinliyorum portishead sevmeye başladım misal. deli miyim ben gideyim bu cennetten. ayrıca sertaç uyurken araştrdım internetten meksika bi skim değilmiş. oraya gitmekte hayal gibi zaten böyle kaçak yollarla. anlaycağınız ayaklarım yere basmaya başladı. bunda sertaçın geçen arkadaşlarıyla konuşmasına kulak misafirliğimin de etkisi var. iyice yetişkin olunca çiftleştircem filan diyor. geçenlerde iguana resimleri aradı dibim düştü zaten. bende kuyruk fetişzmi var. açtığı fotoğraflarda nasıl güzel kuyruklar vardı anlatamam hatunların. biraz zaman geçince o iş de tamam gibi. gider miyim ben artık.