sonunda yeni evime kavuştum, petşopda geçen esaret günlerinden sonra rahat nefes alabildim. petşopta kıç kadar kafeste 30 kişi kalıyorduk, yalanım yok. birbirinin üstüne sıçan mı dersin kuyrukların düğümlenmesi mi dersin bi dolu pislik vardı. ayrıca bu tür yerlerde her türden iguanaya rastlayabilrsiniz, bazıları tehlikeli bazıları delidir. umarım bir daha düşmem mahpushaneye. neyse sonra kapıda sertaç denilen şişko adamın bizim kafese doğru gelidiğini gördüm. rahata ermem için, bu götübokluların arasından kurtulmam için iyi bir fırsattı. bi kere babam ithal bir iguanaydı, soyumdan gelen bir asillik taşıdığıma inanıyordum. bu rezil yerden benim çıkmam gerekiyordu. derin bi nefes alıp pozumu kestim sertaça. hiç kaçarı yok beni seçti tabi. kısa bir yolculuktan sonra kral dairesi gibi özene bezene hazırladığı kendi kafesime kavuşmuştum. ferah ve temiz bir mekandı, bir süre burda takılabilirdim.