çalışmalarım devam ediyor. bana verilen yemlerden birazını kaçış yolunda kullanmak için kütüğün içine zulalıyorum. planım ise şöyle: evin güneş gören salonunda sertaç kemiklerim güçlensin diye beni yarım saat filan güneşin altına koyuyor. o da yanımda televizyon izliyor. yani kaçmak için yarım saatim var. sertaç televizyona yoğunlaştığ an hemen güneşin geldiği cam aralığından dışarı çıkıcam. ev 2. katta olduğu i.in yandaki su borularına tutuna tutuna aşağı incem ve gündüzleri tehlikeli olduğu için gündüzleri ağaçlarda saklanarak geçircem. geceleri ise mümkün olduğunca hızlı bir şekilde hareme gitmeliyim. tahminimce 3 günde hareme ulaşırım. ordan da antalya otobüsünün bagaj bölümüne sızmalıyım gizlice. ilk etapta sıcak ve nemli antalyanın güzel yeşilliklerine kaçmayı düşünüyorum. zorlu bir plan ama benim adım da ziya.